Hold

Her på siden kan du læse mere om de mange hold vi tilbyder, du klikker blot på et billede/hold, her efter kommer til du en lille beskrivelse.

Hold tilmelding og den ugentlig hold oversigt finder du her!

 Til- og afmeldinger kan ske op til 3 timer før holdstart>> Alle hold er for BÅDE mænd og kvinder <<

 

    

    

       

     

    
   

 

Cirkel Fitness (motionscentret)
Foregår i fitness centeret - man arbejder på forskellige poster, som instruktøren har udvalgt. En sjov og effektiv måde at komme sin træning igennem på, samt evt. få prøvet lidt nye øvelser.  

Kom i Form
Drømmer du om, at få kick-startet din form og kondition, er dette holdet for dig. Udgangspunktet for træningen er, at du ikke er i fysisk form, og målet er, at alle deltagere kommer i god form og vil fortsætte med at være det. Vi vil sammen træne aktivt en gang om ugen, og derudover vil I bliver vejledt i, hvordan I kan træne gennem resten af ugen. Der bliver i undervisningen lagt vægt på både styrke, kondition, socialt samvær, samt at have det sjovt mens man træner.  

Morgengymnastik
Med klassiske gymnastiktrin og cirkeltræning med simple øvelser, får du pulsen op. Alle kan være med, uanset alder, træningsniveau og erfaring. Udføres bedst i behageligt tøj og træningssko.

Pilates
 Pilates er primært træning af de stabiliserende muskler. Dér er fokus på holdning,  styrke, udholdenhed, smidighed og koordination. Der afsluttes med afspænding.

Programlægning NORD, ØST og VEJGAARD
Bestil tid til at få lagt et personligt styrketræningsprogram. Husk vandflaske, håndklæde og indendørs sko. Du får en time alene sammen med en instruktør, der laver et personligt program til dig - hvor der tages højde for hvilke mål du har med din træning - samt evt. skavanker. Programmerne udføres af uddannet instruktør (min. 100 timers udd.) , diplom-træner, fysioterapeut eller fys.stud.

Puls og Power
Puls og Power er kredsløbstræning - (konditionstræning) OG styrketræning til inspirerende musik ved en ligeså inspirerende instruktør. Holdet køres både som gruppe og hvor man bevæger sig rundt på forskellige poster. - Garanti for SVED på panden.

Smidighedstræning
Her ligger fokus på en god udspænding af stramme muskler. Dér forekommer både aktive og passive udspændingsøvelser efter en let opvarmning.

Stram op 
Stram op er effektiv og varierende træning. Der vil være træning med egen kropsvægt, bodybar, elastikker og diverse vægte. Formålet er at opnå en stærk krop, der kan klare hverdagen. Derfor er der særligt fokus på ryg, hofter og skuldre. Oveni må der indregnes en risiki for flad mave, tonede arme, stramme balder og godt humør

Vandgymnastik - Vejgaard
Træning af kredsløb og styrke i varmtvandsbassin, hvor de store muskelgrupper og led bliver arbejdet godt igennem. Holdet henvender sig til dig, som er til sved på panden, bølgeskvulp og høj puls. I træningen kan benyttes diverse bassinredskaber og vandets egen modstandskraft.

Yoga
Yoga hjælper med at skabe ro og balance mellem krop og sind, styrker den ydere muskulatur, de indre organer, nervesystemet og tilfører ny energi. Vi arbejder med de klassiske yogastillinger. Hver gang afslutter vi med afspænding.   

Zumba Fitness®
Zumba er latino inspireret, dance-fitness som praktiseres til rytmer af latino og international musik. Holdet kombinerer hurtige og langsomme rytmer som giver en balanceret blanding af kardio og muskel træning. Få sved på panden og forbrænd masse af kalorier på en ny og sjov måde, der kræves ingen danse erfaring for at deltage på holdet. Zumba er en sjov, anderledes, nem og effektive måde at træne på!

Fitness PUMP:
Skøn styrketræning - i takt til musikken - hele kroppen bliver arbejdet igennem. En skøn forening af styrketræning og pulstræning. Styrkeøvelser er simple og udføres både med og uden redskaber. Slutningen af timen køres ikke til takten i musikken men 'på tid' . Øvelserne kan tilpasses de fleste uanset niveau. Både for mænd og kvinder ! 

Zumba GOLD®
I forhold til den 'almindelige' zumba, er tempoet sat lidt ned! Holdet er målrettet ny begyndere samt seniorer, men ALLE er velkomne!  

Hit Fit Dance
Vi skal danse, vi skal forbrænde, vi skal have det sjovt, og vigtigst af alt, VI SKAL HAVE EN KÆMPE FEST ….
Hit Fit Dance er ikke bare en almindelig forbrændingstime. Vi danser rock'n roll til 50-ernes rockede rytmer. Twist til 60-ernes Beatles. 70-ernes discotrin i bedste John Travolta stil. Pop og grandprix fest fra 80-erne, samt de mere moderne funk og showdance moves fra 00-erne og 10-erne. Alle de største hits er med, og det er svært ikke at skråle med på sangene, der brager ud af højttalerne! En Hit Fit Dance time er for alle aldre og alle niveauer, da der vil være musik og trin for enhver smag. Så glæd dig til at deltage i en sjov dansetime, hvor både pulsen og humøret ryger helt i top

Puls & Power i VAND
Konditions- og styrketræning i bassin, hvor de store muskelgrupper og led bliver arbejdet godt igennem. Holdet henvender sig til dig, som er til sved på panden, bølgeskvulp og høj puls. I træningen benyttes div. bassin redskaber og vandets egen modstandskraft.

Stærk ryg med BOLD
Døjer du med ryggen? Har du dårlig balance? Trænger du til at blive strammet op? Søger du et hold hvor effekt og stemning vægtes lige højt? Så er boldtræning måske noget for dig. Boldtræning er hensyntagende og opbyggende styrketræning for hele kroppen, med særligt fokus på god holdning. Hver time starter med en grundig opvarmning og afslutter med en behagelig afspænding og udstrækning – derimellem kan der ske lidt af hvert.

Danse Fitness
Til Danse Fitness skal vi svede, danse og vigtigst af alt: Ha’ det sjovt.
Der er fokus på simple koreografier til blandet musik – alt fra moderne hits til Bollywood og latinamerikanske rytmer, og vi skal danse forskellige stilarter som for eksempel jive, salsa, jazz, samba og hip hop. Vi skal have det sjovt, komme i godt humør og samtidig arbejde med effektiv cardio-træning. Alle kan være med, bare man er klar på at have en fest og give den gas til lækkert musik.